Tuesday, February 9, 2010
Monday, February 8, 2010
Helga da vøtt



Saturday, February 6, 2010
Topp lørdag!
Thursday, February 4, 2010
Topp torsdag


Pre Race Report, Geelong 70,3
Så, her er planen:
prøver å ta det rolig på svømminga, har liggi på 40minutter uten våtdrakt under trening så tipper jeg skal ut av vannet på ca 36 min, og ut av T1 på 40.
Syklinga starter me en lite fin bakke rett ut av transition så ikke mye tid til å bli komfortabel på sykkelen de første par minuttene der. Mye av sykkeletappen består av dårlig vei og små opp- og nedoverbakker. Håper å klare å snitte på rundt 33 km/t på syklinga, blir en interessant jomfrutur på "fartsmonsteret"!
Løpinga må jeg se an litt da jeg kommer sålangt, men håper å legge meg på 4:30 per km etter at jeg kommer meg igang skikkelig.
Hele regnestykket ser da omtrent slik ut!
svøm: 36 min
T1: 4 min
sykkel: 2t 45 min
T2: 5 min
løp: 1 t 35 min
totalt 5 t 5 min.
Hvis denne planen holder blir jeg veldig fornøyd! I mine øyne står og faller hele greia på sykkeletappen. Hvis sykkelen er komfortabel nok til å holde ut i nesten 3 timer så går detta som bare rakkern! hvis ikke så går det åt skogen, men i mål skal jeg lell!
Tuesday, February 2, 2010
Jomfrutur og nestentryn...igjen
Sunday, January 31, 2010
Søndagsturen

Saturday, January 30, 2010
Fellesstart søndag 31.01.2010
Ja, jeg er smertelig klar over at det kan bli litt øl idag, men det får nå gå!
Friday, January 29, 2010
Thursday, January 28, 2010
Fantastiske Nordmarka

Wednesday, January 27, 2010
Sunday, January 24, 2010
Søndagstur i Nordmarka


Innom dette stedet som jeg ikke husker hva heter, men som var sjåka med folk --> Movann --> Kikut (ikke helt inn, men til krysset 1km eller noe sånt ifra) -->

Thursday, January 21, 2010
Tour Down Under, AKA Tour De Lance
Team Livestrong, eller Radioshack som det vel offisielt heter, me Armstrong i spissen er big news her nede. Ikke like mange som bryr seg om konkurransen, så lenge Lance er i byn!Er jo litt morro da å merke seg at Team Lance ikke gjør det sånn allverdens bra. Og en annen ting jeg syns er arti er at Team Sky virker veldig sterke! Riktignok ikke en eneste nordmann her nede, og de fleste lagene har droppa å sende mange av "storkanonene" sine, men dette lover godt med tanke på resten av sesongen!

Her ser vi Team Sky i fint kjør på tredje siste runde på prologen. Endte med første og andreplass til Sky, og etter 3. etappe ligger Greg Henderson fortsatt på en sterk andreplass. Blir spennende etter dagens etappe me et par bakker, å se hvordan det ligger an. Tipper High Road/Columbia/HTC ikke leder lenger, ihvertfall!