Sunday, October 10, 2010

Gratiss med guttas beste marathontid Yngve!!!

6 comments:

  1. Takk takk, resultatsida virker ikke så har ikke fått no offisiell tid ennå. Men trur gun time/bruttotid var rett over 3.08 så tipper rundt 3.07.30! relativt bra fornøyd me den!

    ReplyDelete
  2. offisielt resultat: 3:07:43.
    nr 40 av 826 i herrer 25/29, nr 330 av 5637 totalt. Må si meg meget fornøyd til tross for at jeg er et stykke unna sub 3 ennå..

    ReplyDelete
  3. Nice! Neste høst skal jeg fanken meg bruke både deg og André som bikkjer, da skal det finnes fugl da :-)

    ReplyDelete
  4. Med den formkurven jeg er i nå, så tror jeg jeg best vil kle å sitte under en jervenduk og drikke whisky til neste høt!

    Men Yngve kan løpe!!!!

    ReplyDelete
  5. Ikke minst den ss-livsstilen du er i ferd med å opparbeide deg... :p Er bare å dra ned på Horgans og risse inn initialene dine på en barstol

    ReplyDelete
  6. Altså....nå er det så vilt mye bra sykler på c&b. Trivelig syns jeg....

    ReplyDelete