Wednesday, December 2, 2009

FELLESØKT SØNDAG 6. DESEMBER

Nå gutta, er det på tide å utnytte de siste barmarksøktene til det fulle.
Jeg vet at jeg tidligere har spådd skiføre 6.desember, men vi er desverre nødt til å forskyve det et par dager, for på søndag skal vi samle sammen hopen for en skikkelig langøkt.

Jeg stiller med staver, ettersom jeg har tenkt å bli skikkelig sliten, men det er helt valgfritt. Martin stiller muligens med bikkje!
Ring, mail, blogg eller et eller annet for respons, så kliner vi til!

5 comments:

  1. jeg kjører treningsfritt(dvs kun kickbox) fram til 14.12.

    Møtte AG på date med en eller annen dude igår på stedet klassefesten var, hehe... trappa opp og lira fra meg noen gloser da vett. Sa bla. at ikke jeg men muligens Andre ville ta med Melvin på "tur" før den magiske dagen.

    ReplyDelete
  2. Får ta skituren for deg jeg da :-) bare det blir 10 grader varmere...slik at det iallfall blir rundt -10..

    ReplyDelete
  3. Haha...klassisk Martin!
    Tipper hu egentlig stalker deg.
    Spørs om ikke søndag kan bli noe heftig for Melwin. Han hang jo litt med geipen sist søndag.
    Får se da vøtt!
    Apropos se, saa ses vi vel om noen timer!

    ReplyDelete
  4. For en gjeng!! Håpløse greier.. Må komme deg sørover så du får kjørt deg litt Peders!

    ReplyDelete
  5. Ja, idag var jeg skuffa!
    Men på en annen side, så er jo jeg god til å pine meg selv. Jeg kan herved fortelle at verken Grefsenkollen, Trollvannstua eller Linderudkollen-stua har Cola. Jeg har da for svarte ikke lyst på Pepsi når jeg har farta rundt i skauen i 2 timer.

    Gleder meg til sykkelsesongen!

    ReplyDelete