Monday, December 21, 2009

God jul folkens!

Hilser fra Trøndelag. Her ligger snøen hvit, og kvikksølvet i termometeret har krøpet under -15 grader. Det er i tider som dette man priser seg lykkelig for Mac´en i fanget, Xbox´en koblet til TV´n, og sist men ikke minst - det ufattelig myke kasjmirskjerfet tullet lekent rundt halsen!

Ser frem til et 2010 med mange treningsturer, spesielt turene på det hvite Specialized-lynet.

De som sier at man ikke kan kjøpe lykke for penger - jeg tror de tar feil!

5 comments:

  1. Hiver meg på den Are!
    God jul i stuer også videre. Jula tilbringes for min del i Krakow, der det ifølge Reuters har vært så kaldt at folk har falt som Aeroflote de siste ukene. Men nå er varmen tilbake, og jeg pakker shorts.

    2010 gutta....

    ReplyDelete
  2. Skal ikke kimse av AeroFLOTT, Andrè! På en i utgangspunktet kjedlig flytur så lager de i det minste spenning da :-)

    Her i gården er det type -23 og jævlig vind så noen uteaktivitet er uaktuelt. Derfor passer det bra å svette som en gris foran den nye xbox aktiviteten: Band Hero! Skal si det tar på å være musiker (les: MYE drikke og spilling)

    Ha en fortreffelig jul folkens så møtes vi på nyåret til nye utfordringer, idiotiske veddemål og cowboyøkter :-D

    ReplyDelete
  3. Kan nå se i kikkerten min at det kjøres fine skøyteløyper på golfbanen. Da var det jo hei-dundranes flaks for meg at fatters fikk skøyteski til jul... ;-)
    Får se om jeg rekker en tur før turen går sørover!

    ReplyDelete
  4. Faar hive meg paa me julehilsener fra varmere strok! Her kryper kvikksolvet andre veien, opp mot 37 i morra. Tilbrakt et par dager hos svigers, musserende rodvin i bassenget foer frokost er ikke feil :)

    Skal sende en litt mer omfattende rapport da jeg kommer meg hjem til min egen pc ("lynet" som jeg kallern naa som jeg har faatt skaffa meg en piratkopi av windows 7)! Naa skal jeg ete middag, og ta en 5000 meter i bassenget foer det blir for varmt.

    ReplyDelete
  5. 5000 meter i bassenget?
    Er du full?

    Begynner aa bli bekymret for om du faktisk er i god form om dagen.
    Jeg sleit med 3000 for et par uker siden. Men naar det er sagt, saa gaar det like mye paa at jeg syns det er moekk-kjedelig aa svoemme.

    Yeye...jeg er jo i landet hvor ei flaske vodka koster like mye som en shot vodka paa byen i Norge, saa rening er bare aa glemme.

    Enjoy!

    ReplyDelete