Sunday, January 24, 2010

Søndagstur i Nordmarka

Jeg var gira på en lengre tur idag, og etter flere forfall endte jeg på tur alene. Eller...alt er relativt! Man skal ganske langt inn i marka før man kan si at man er alene i Nordmarka en søndag, men fint var det lell.
Turen gikk fra Grefsenkleiva --> Lilloseter -->

Innom dette stedet som jeg ikke husker hva heter, men som var sjåka med folk --> Movann --> Kikut (ikke helt inn, men til krysset 1km eller noe sånt ifra) -->
Så innom Ullevålseter for en Bolle, som jeg da absolutt trengte --> Hammeren og til slutt ut til enden av Maridalen, der hvor Sigmund bor.

Flott tur på 3.20 effektiv skitid, med et fall (seriøst, har noen gått de 5 km mellom Skar og den helvetes veien i retning Movann? Tenkte meg det....) og masse deilig frisk luft!

No comments:

Post a Comment