Monday, July 18, 2011

Lunch-tur

Etter at en eller annen idiot bestemte seg for å kaste en stein på størrelse med en fotball gjennom sideruta på bilen min, for å ta med seg PC og noe cash, natt til søndag, så ble uka litt annerledes enn planlagt. Tur til Bergen uten vindu ville blitt en nedtur, så jeg måtte bruke formiddagen på å fikse ny pc, levere bil, leie bil (Polo kler meg dårlig) og diverse styr og stell med forsikringselskaper osv. Til lunch hadde jeg sykla rundt i 2 timer mellom sentrum, Ryen, Skullerud, Helsfyr og Skårer og tenkte jeg like godt kunne bruke lunchen til en rask tur til Kikut. Are ble med, og vi kom til tørre Kikutboller idet det verste regnet satt inn.
Idet vi valgte en relativt utradisjonelt veivalg på vei hjem, via skiløypene (ja..de som går over myrer og vann) ble turen plutselig noe lengre enn planlagt, og vi var tilbake i byen rett etter 1600.... Dvs. nesten 5 timer på sykkel for meg idag...

Og i morra blir det Oslo - Bergen i en Polo....

No comments:

Post a Comment