Sunday, July 31, 2011

NY TID, NYE UTFORDRINGER

Til to av teamets medlemmer bør dette være neste utfordring mens for resten av oss bør det å fullføre noe mer enn en sprint være neste!

http://www.adventurecorps.com/when/1993triple.html

Siterer lengden på denne galskapen:

"Le Defi Mondial de L'Endurance" or "The World Endurance Challenge"

-> 7.2 miles of swimming, 336 miles of cycling, and 78.6 miles of running


Mao, bare å begynne igår med å trene...
Imens skal jeg legge meg i strandkanten og "tænne" meg mer og nippe til en nydelig duggfrisk Zagorka Lager

8 comments:

  1. Altså...det er lang da!!!
    Sosial som jeg er, så kommer jeg jo mest sannsynlig til å få et nevrotisk sammenbrudd etter noenogtjue mil på sykkelen. Egentlig er jeg usikker på om jeg klarer å sykle så langt... Kan vi ikke finne en uten sykling a? Da er jeg lett med! 3xmaraton...Hva er det a liksom ;-)

    ReplyDelete
  2. http://www.thenorthface.com.au/100/

    ReplyDelete
  3. Jeg regner med at én av de to du nevner som trenger nye utfordringer er meg?

    Savner beer palace..

    ReplyDelete
  4. Når vi snakker om nye utfordringer! På beer palace og aker brygge i slutten av måneden er det ølfestival! Da skal jeg bo så mye som mulig der nede:D

    ReplyDelete
  5. Egentlig burde du leie ut leiligheten din, ha litt skift på skolen og jobb + de faste nachspiel-destinasjonene...

    ReplyDelete
  6. Frekk tanke! Gleder meg til å komme hjem nå! Tror jeg kommer til å eie Birken i år!

    ReplyDelete