Sunday, September 18, 2011

4 mil i helga...

Med fall/svalestup inkludert..

5 comments:

  1. godt å høre at noen tar ansvar på treningsfronten! Jeg feide støvet av biljardbordet igår, så har blitt non mil rundt det istedet!

    ReplyDelete
  2. Hvis du innfører knebøy og straffepushups for hver bom, så ville jo det for min del blitt noen helvetes økter ;-)

    Sitter på Gardermoen nå etter en begivenhetsfull morgen; trøtt i trynet så glemte jeg å betale for meg når Jwg fylte diesel på Statoil. Etter å ha satt himmel og jord i bevegelse for å få betalt innen de fire timene de krever for ikke å anmelde, så ordner nå Are biffen :-/ Takk Are!

    ReplyDelete
  3. Hahaha godt å høre at selvinnsikten er på plass,André! Hva biljard angår mener jeg...

    For min del har det blitt nærmere 2 mil gåing i steinur,uttallige høydemetre, tjerr, myr og skog hver dag siden torsdag. Det skal vel slå dine 4 mil i helga... :p Og det skal sies (og kjennes) at en del støttemuskulatur og andre muskler sjelden får så juling som når man går i ulendt terreng!

    ReplyDelete
  4. ... er det bare meg, eller stikker magan ut unødvending langt på det bildet André? ;)

    ReplyDelete
  5. Dette bildet ble til da jeg holdt telefonen i munnen, mens jeg skulle ta igjen det egentlige fotobjektet (som egner seg mye bedre enn meg på bilder...) Men nei, det er ikke magen... Det er brøstet ;-)

    ReplyDelete