Wednesday, September 8, 2010

Grefsenkollen opp

Til helga arrangeres Grefsenkollen opp, og jeg syns det er på tide at vi stiller samla i et løp snart. Ingen av oss er vel i stjerneform om dagen... Jeg halter og spiser piller etter Ö till Ö, Espen er jobbsliten, Bjørn jobber livet av seg (men har funnet tilbake løpebeina:-)), Are er vel fyllesjuk og Yngve er jo i Australia.

Men skal vi ikke prøve å skyve alle unnskyldninger til side, feste på oss startnummeret, løpe i 20 minutter for så å stikke ned på Peppes eller noe rett etter.
Førstkommende lørdag klokka 1405 går starten. Det er så sent at man til og med er ferdig med å være fyllesjuk.

http://grefsenkollenopp.no/

Kom igjen a gutta!!!!

4 comments:

  1. Og her kommer første unnskyldning: Må nok glimre me mitt fravær denna gangen! Sku gjerne ha vært me men blir litt vel lang reisevei for 20 min løping og pizza! Vi får ta en intern-reprise i desember!

    ReplyDelete
  2. Intern-reprise er spikra... Har lyst til å høre deg puste meg i nakken ogjen, og se litt gult slim på asfalten når vi er ferdig ;-)

    Espen og jeg stiller til lørdag. Jeg dro den gode gamle "melde-på-for-så-og-fortelle-det-finta" på Espen, så han hadde ikke mye valg. Han spanderer jo til og med øl på Peppes som takk for at jeg betaler starten hans :-)

    ReplyDelete
  3. Hmmm...

    Lurer på når jeg får full middag av resten av teamet jeg....syns å huske en konkurranse i juni/juli...

    Når det gjelder gult slim,skal jeg klare å ta meg av det :)

    ReplyDelete
  4. Ser kun ett stk Team HZ på resultatlista (riktignok høyt oppe, grattis André!), hva skjedde der Espen??

    ReplyDelete