Monday, September 6, 2010

Ô till Ô. Checekd!

Så var det gjort, etter 14 timer og endel...
Tiden ble endel lengre enn pkanlagt, da de viste seg å ha byttet ut 18 kilometer sykkel, med 18 kilometer løping, og jeg måtte bite i meg ordene om ikke flere konkurranser over 12 timer i år. Det gikk kanskje ikke så fort hele veien, men denne Hanna/Maggan har faan meg et killer-instinkt det lukter svidd av. Trodde flere ganger hun skulle knekke sammen/drepe meg/hyle/grine osv, men hun bet tenna sammen, og vi pusha oss under alle cut-off'ene. Dannet pent den nest siste duoen i mål, men rundt 30 brøt eller ble tatt ut på cut-off, så dette er ingenting å være flau over.
Takk for en nydelig tur i den svenske skjærgården Hanna!

Har dog fått bevist et par teorier og testet litt utstyr iløpet av dagen:
- Aldri putt i deg mat/væske under konkurranse som du ikke er vant med
- Leg-compression fra 2XU er genialt. Jeg var sikekr på at leggene skulle krampe seg, men slapp unna uten en eneste krampe
- Plantar Facities er noe drit
- Avklipt våtdrakt funka fint, og nå har jeg jo en til neste gang....

For jess, det blir en neste gang!!!!
-

3 comments: