Wednesday, June 8, 2011

Tempojag med Team Nakamura

I mine øyne så bør en god venn si ifra når man tar en dum avgjørelse.
Espen sa ingen verdens ting, da jeg i et svakt øyeblikk svarte ja til å bli med ekspresslaget til Intersport på Lillehammer - Oslo. Dvs, jeg sa egentlig nei, da Tom fortalte at målet var så fort som mulig, og ihvertfall over 40 i snitt. Men når han sa at alle bidrag var meget velkomne trakk jeg litt på det, får han sa; "Kom igjen a!" Da var jeg solgt!

Så idag bar det ut i Maridalen, med Tom Remman, Knut Anders Fostervold, ei jævli sprek dame, noen "bakere" og et par andre råtasser. Det regna som om det var syndefloden, og gutta sykla som om de hadde satan i nakken. Jeg så ALDRI under 38km/t på computeren min, bortsett fra når vi runda i enden. 4,7 mil i høy fart (for meg), råeste rullekjøringa jeg noen gang har vært med på, konstant hjertet i halsen når det bøtta ned og vi lå 10 cm på hjula. Sinnsykt morro!

Hvis jeg får på meg noen mil i høyt tempo, så kan jeg nok bidra til Hamar omtrent, men derfra og hjem vil det bli tungt og ensomt....
Men Espen; Takk for at du ikke var kompis nok til å frata meg den råeste treningsopplevelsen jeg har hatt på LENGE. Jeg føler meg høy :-)

7 comments:

  1. ...også rakk jeg en runde fra Sognsvann, Ullevålseter, Skjennungstua og tilbake til Sognsvann. Trivelig da vøtt ;-)

    ReplyDelete
  2. Bra du føler deg høy. Hardt å være under 1.80 og ha rødt hår ;)

    ReplyDelete
  3. Hmm...nok en våt runde i Maridalen, før 7 bakkedrag i Grefsenkollen sto på planen. Etter fire så fikk jeg smake et eller annet jeg har spist idag, så da tok vi kvelden.

    Gøy å ha treningsmotivasjon til alle tider og i alt slags vær igjen :-)

    ReplyDelete
  4. Flink gutt! I morgen serverer farfar øl

    ReplyDelete
  5. Hadde jeg vært 20 kg lettere og med clenbuterol i kroppen sier jeg bare - ContAredor

    ReplyDelete
  6. Haha...har gledet meg til morgendagens øl i mange dager :-)

    ReplyDelete