Tuesday, June 7, 2011

Updates from the north

Tenkte det var på tide med en liten update fra Norge, så Yngve-bass får med seg hva vi holder på med om dagen.
På lørdag var det jo lang sykkeltur i skogen. røfflig 5 timer. Jeg trodde seff jeg var like god i terrenget som jeg var for tre år siden, men jeg har visst blitt feigere og treigere... Både Gjermund, Siggi og jeg tok oss HELT ut, og da vi alle så mer svarte prikker enn lys, måtte vi ta 15 minutter på gresset og dø litt... Fin tur!!!

Søndag var det Intersport Challenge, med 124 deltagere. Egentlig var jeg ganske sliten etter lørdagen og forberedelsene, men ettersom jeg var pådriveren, så måtte jeg nesten delta også. I HC sitt fravær ble det en enkel (uten å overdrive) hjemmeseier, med raskest svømming, løping og sykling. Kroppen funka bra, men det var da også veldig kort distanse. Kommer tilbake med masse bilder fra tidenes (ifølge de eldre...) beste Intersport arrangement. (regnes ski-vm da? ;-))
Avslutta helga med inntreden på grill-landslaget. Hvis noen trenger en innføring i "inndirekte grilling" så er det bare å kontakte Dr.Are eller undertegnede.

Mandag var en lang dag, og idag ble det løpt trapper i Grefsen.
Tror jeg skal kunne gjøre en grei figur på Norseman igjen, og målet må være under 14:15....viktig å justere målet litt. Men det er LANGT dit!!!

Det var oss Yngve. Hvordan går det med deg? Drukna ennå?

No comments:

Post a Comment