Monday, August 8, 2011

Å komme igang igjen etter 2mnd ufrivillig "pause"

...er ikke bare bare. Jeg og Ola tok en heller rolig tur til Bekkestua og tilbake (4mil ca totalt). På vei hjem gønna vi på ganske greit og jeg var utslitt da jeg kom hjem. Hadde dette vært for 2-3 mnd tilbake så hadde tilsvarende tur hjem vært restitusjon!

Idag var høstsesongen for 7er laget igang og det betød tilsvarende intervall løping på et jævlig hølete ekeberg jordet. Etter 3 første dragene langs sida, 1mål og 1 assist, så var unge herr Lyngen kadaver. Aldri har jeg vært mer sliten av å spille 7er fotball, selv fyllesyk har jeg ikke vært så sliten!!

Konklusjon:

FAAN PÅ TIDE Å FÅ TRENT SKIKKELIG!!!!!!!!!

1 comment:

  1. Blir det en kjapp treningsøkt i Aurland på lørdag? Progresjon er som kjent for småjenter..

    ReplyDelete