Wednesday, November 4, 2009

André - get him out!



Nå, gutta, er det på tide. Nå har'n gjemt seg langt nok bak oppgaven, da gjelder det å få ha ut i været, i snøen og gjørme. Sykle racer i -5°, løpe myr kl 7 på morran', bomveistesten med 10kg-sekk, rulleski i snøværet - denne karen trenger litt fysisk aktivitet etter mange uker med fingerstretchingen og brusdrikking foran mac'en. Nå er det bare å stille opp - to økter om dager minimum.

ps: gleder meg allerede til noen poster om gnagsår, stive bein og fotkjøling

4 comments:

  1. Ja, ryktene har gått om at jeg rett og slett har slutta å trene. Dette kan jeg herved avkrefte...
    To økter om dagen må du nok se lenge etter, men jeg skal ihvertfall få klemt 3 økter før jeg begynner på neste eksamen.

    På en annen side...nå snør det og er kaldt!
    God bok og vin frister mer. Nja...kanksje jeg skal trene i morgen...

    Skal ihvertfall slutte å ta buss. Det har denne uka kosta meg 900 spenn. Og jeg har bare tatt buss EN gang. Så nå skal jeg kjøpe meg vintersykkel. Noen forslag anyone? Navgir, 28" og under 4000... Det er kravene!

    ReplyDelete
  2. Njei...er ikke piggdekk på den!
    SNØ og is her vøtt ;-)

    ReplyDelete
  3. jepp, har hørt at det er umulig å putte på vinterdekk i etterkant..

    ReplyDelete