Wednesday, November 4, 2009

Lite varm frokost her Espen...

7 comments:

  1. Vekker minner fra da jeg stod der og hakket tenner og venta på deg det,Andrè.. ;-) og jaggu skal jeg stå og hakke tenner neste år også :-D

    ReplyDelete
  2. Til neste år kommer jeg litt fortere, så da blir du ikke så kald :-)

    Ble det Ultra-Birken?

    ReplyDelete
  3. Jepp :-D
    Da skal carbon-monsteret få kjørt seg ;-)
    Lurte Christer til å melde seg på også..hehe

    ReplyDelete
  4. Hva slags karbonmonster er det du har skaffa deg? Bilder!?

    ReplyDelete
  5. Diamant apex xx
    Fins ikke bilder av den enda...kommer i februar :-D

    ReplyDelete
  6. Yngve...vent til du ser hva de leverer til neste år!!!!!

    Du vet jo hva jeg har ment og sagt om Diamant...
    Det er godt mulig at jeg kommer til å måtte bite i meg mye til neste år...

    ReplyDelete