Sunday, November 8, 2009

Detta suger!

Nei, det er ikke kneet, som forøvrig så vidt henger på, jeg skal klage over nå...

Så mye penger som du ser på bildet+etterpåmeldingsavgift (ja, jeg veit jeg er treig)+transportkostnader, koster det meg å skulle løpe Jessheim Halv til neste helg. Det er faan meg for kjipt at et sånt lite koselig løp skal koste så mye penger. De kunne ihvertfall hatt studentpris...
Kjipt å være i form, som jeg beviste på Fossum at jeg er, men ikke ha råd til å konkurrere. Er jo et helt ukesbudsjett jo!

9 comments:

  1. har samma problemet sjøl jeg! Det adventure racet jeg hadde tenkt å være me på i desember koster nesten tusenlappen i påmelding, pluss leie av kajakk og redningsvest.. Var det noen som sa sponsor???

    ReplyDelete
  2. Hvis du får gresvig til å betale noe annet enn Birken så skal jeg gå Birken på treski!

    ReplyDelete
  3. Å hvis Peppes og Gresvig er så jævli bra, hvorfor har vi da ikke drakter med Peppes/Gresvig/Statskirken og alle andre ting vi er medlemmer i på ryggen.
    Hælvete!
    Jeg er skada, sur og grinete, så gi faan i å fortell meg om de idiotiske tingene dere får gratis.

    ReplyDelete
  4. ....og nå er jeg blid igjen. Måtte barefå det ut :-)

    Og ellers gutta?!?!?
    Formen bra?

    ReplyDelete
  5. Spilt fotball, du burde vært med. Var iaff en idiot som var dårligere enn deg der :D

    ReplyDelete
  6. Ja, det er derfor jeg aldri konkurrerer og viser meg fram, som ener'n jeg er, for det norske folk. Rett å slett fordi det koster peng! hører jeg et Haleluja?!

    ReplyDelete
  7. Lekestue lett på futsal igår ja :D men rettelse are...var strengt talt kanskje 2,5 som var mer rævva enn pedersen..helan&halvan er vel en flott beskrivelse av de to :D tuttis-show var det iaff

    ReplyDelete