Saturday, August 21, 2010

Hotelliv og trening i Bergen


For første gangen på en uke, og bare fjerde gangen etter Norseman hadde jeg tid og mulighet til en liten treningsøkt. Ankelen kjentes god ut, etter noen dager uten for mye gåing. Løp fra Bergen sentrum og etter mye surr med diverse blindveier, så endte jeg opp på fløyen. Derfra fulgte jeg stien/vein mot Stoltzen, som jeg nå skjønner godt hvorfor de løper OPP og ikke ned. Men litt ugne bein, så tok jeg trappa gående. Får prøve å få til turen andre veien iløpet av helga.

Dog litt redd for at denne ankelen setter en stopper for akkurat den planen, da den er skikkelig vond igjen i ettermiddag.
Får håpe en uke i Algarve leger den, for jeg har nemlig skumle planer mtp. Birkenløpet om en snau måned, og da trenger jeg to stødige ankler...

1 comment: