Thursday, August 12, 2010

sykkel og ebay...

Fra dette:


til dette..

syns det er en ikke dum oppgradering! Gleder meg til ny demper, og så blir neste trinn enten 2x9/2x10, eller rett og slett ny sykkel!

Og mens vi er inne på temaet sykkel; som André alt vet så har det ENDELIG vært litt framgang på sykkel/ebay fronten. Politiet har finni ut hvor han rotta holder til, så nå skal papirene overføres til SA statspolitiet og så venter vi i spenning på en pågripelse.

Så nå skal jeg pakke balltreet mitt og ta meg en tur til Adelaide!!

6 comments:

  1. Altså...jeg er bare takknemlig jeg!
    Er jo jeg som har stått for store deler av slitasjen på de bremsene siste to åra...

    ReplyDelete
  2. ja, du må slutte å bremse så innmari! Går mye fortere hvis du ikke bremser hele tia vøtt ;)

    ReplyDelete
  3. Husker jeg prøvde den varianten endel også...
    Med varierende hell...

    ReplyDelete
  4. Hva faan skjer med pedaler a?
    Skaff deg noe skikkelig din klump!

    ReplyDelete