Monday, March 28, 2011

Igang og igang fru Blom....

Jadda....
Espen mener visst at han er igang!
Jeg derimot har i helgen tatt årets siste Hemsedal-helg. Sikjøringa var så som så, grunnet crappy forhold, men Afterskien var på godt gammelt nivå.

Idag var det ut å mosjonere litt igjen, og det ble den sedvanlig Grefsenkollen, with a twist. Mens jeg drev å usta oppe i bakken der så slo det meg at jeg i fjor, rundt starten av september, løp Grefsenkollen Opp. Den dagen varmet jeg opp med å løpe opp til start på Sinsen, legge fra meg noe utstyr, for så å ta en runde opp til toppen, før jeg løp ned og startet. Den dagen endte jo flott, så det var med tungt hjerte jeg idag konstaterte at jeg rett og slett syntes den helvetes bakken var både tung og lang.

Sånn er ståa pt., men jeg regner med å være i ca like god form når jeg kommer hjem fra Mallorca i år, som jeg var når jeg dro TIL Italia ifjor.

Ha en god og treningsfri uke gutter!

PS: Espen, jeg skjønner at du gjør hva du kan for at jeg ikke skal få trent, men jeg vil ha tilbake hurtigkoblinga mi ;-)

5 comments:

  1. Espen prøver å ødelegge for alle da! I dag ringer han meg og spør om jeg vil drikke. Jeg blir jo seff med ett dritkeen! Så sier han rett etterpå at han bare tester meg, og at han må jobbe i morgen! Mens jeg sitter igjen med svarteper, og et drikkeklart sinn!

    Takk skal du faen meg ha!

    ReplyDelete
  2. Møkkamenn!
    Nå vil jeg også drikke...
    Kan jo ikke "teste" to vordrene hobby-alkoholikere på den måten der Espen. Jeg er egentlig sikker på at du nå har sett at du kan få et forsprang på sykkelsesongen, så du tar alle midler i bruk. Planen var vel egenltig at Are og jeg skulle slå oss på flaska, mens du trente...

    Møkkamann!

    ReplyDelete
  3. Hmm....tar meg en øl mens jeg jobber jeg...

    ReplyDelete