Tuesday, March 22, 2011

Nå er vi igang!

Som en liten oppfølger til André sin siste kommentar på Are sitt innlegg så føler jeg at et nytt innlegg er på sin plass.

Ja, André, jeg ER og vil ALLTID være mere glad i å sove enn å stå opp for å trene dagen derpå. Men den helga som var så følte jeg for å utnytte babyen min (rulla) og sykle et par mil. Dette ble fulgt opp med en 3mils tur i variert terreng morgenen etter FØR jobb!! Med dette i bakhodet så følte jeg at det var på tide med litt variasjon og ble dermed med a-laget til Teisen (4.div) på trening tirsdag kveld. De er fortsatt i pre-season og treninga inneholdt stort sett varierte løps øvelsen med og uten ball (les: doggis intervaller) og spill i 4x4 prinsippet. Sliten men meget fornøyd med at jeg faktisk ikke daua fikk jeg beskjed av treneren at han ville jeg skulle være med på deres første treningskamp neste onsdag (jeg har trent 3 ganger med de i vinter...).

Som tittelen sier så føler jeg at jeg og Team ZH virkelig er igang med treninga :-)
Hjelper jo på at det er vår så det synger med 10 grader og sol!!

PS: André, dette gjelder jo ikke deg så jeg foreslår følgende... Beregn noen dager ekstra hjem fra Bergen og ta hele reisen som 3dagers etapperitt/renn/løp eller hva du føler for. Og heisen på Helsfyr er fra nå av FY FY!

PS1: på lørdag er det på tide og fylle på glykogenlagrene med øl og landskamp!

Kjøzz

2 comments:

  1. Nå skal det sies at når du sier vAriert terreng, så er det på ei rulle, så der får du ikke mye stjerner i boka mi. Fotball er jo som kjent heller ikke å regne som idrett, så det går greit!
    Det er det treningsviljen som bekymrer meg...

    Forøvrig så har jeg en leiebil som stopper av seg selv når den står på rødt i lyskryss, og igår sjekka jeg hele veien inn på flyet med strekkoden på mobilen :-/ Verden går fremover ;-)

    Ha en flott dag gutter!

    ReplyDelete
  2. Enig me André der asså; variert terreng og rulle er ord som ikke passer sammen i mitt hode..
    Da er det bedre med 8 mil langs kysten i 25 grader og sval bris, riktignok ikke supervariert terreng der heller, men mye fint å se på lell!!

    Gratulerer til Bjørn og Are med vel gjennomført birken også, morro å se at gutta gjør det bra!

    Nå sitter jeg og prøver å motivere meg til litt mer trening sjøl, og leter etter konkurranser jeg kan melde meg på. Jævla uting at de fleste skikkelig morsomme konkurransene ser ut til å være enten lagkonkurranser ELLER dritdyre (eller begge deler).
    MEN skal få med meg minst ett skirenn, og sub 3 på maraton i oktober så skal jeg være ganske fornøyd!

    On that note, så skal jeg nå hive meg ut i finværet og trene! Fortsatt god helg gutter!

    ReplyDelete