Tuesday, March 29, 2011

Trene eller drikke?

Hvem har sagt at man ikke kan gjøre begge deler?? Skjønner ærlig talt ikke problemstillinga ;)

Igår hadde jeg en kort dag på skolen, var der bare til halv ett, og så bar det ut på sykkelen! 27 herlige varmegrader og mild bris, førte til 8 rolige mil i variert og fint terreng, kan ikke klage da!



... og da jeg kom hjem, sto denne og venta


Ja, studentlivet er hardt gutter! Jeg får nyte det nå mens jeg kan, mens været ennå er knall og kontoen ikke er tom!


4 comments:

  1. Med fare for å gjenta meg selv;
    "Jeg liker virkelig ikke denne utviklingen!"

    Hva skjedde med at jeg ikke trener mest, best og tøffest lengre?!?!

    Faan ass...

    Svin!

    ReplyDelete
  2. Hehe, forfall. Jeg var ute og løp en times tid i går. Så ganske herlig ut på det bildet på toppen Yngve! Hvilken vin er det, og er det en bra en? Du er vel en sånn hobby-vinkjenner har jeg forstått!

    I dag har jeg skole fra 1115-1300, livet er herlig! Nyt i vei min venn, det blir aldri så bra som dette igjen

    ReplyDelete
  3. Det viktigste du skal gjøre idag Are, går fra 1900 og noen timer fremover. Da setter vi igang "Jakten på Stampuben"

    Har du løypa klar?

    ReplyDelete