Monday, April 25, 2011

Mallorca, dag 3 - Nå er vi igang!

Startet fra Palma 0945 og var hjemme nærmere 1630. Syklet bakveien til Villademossa, før vi fortsatte langs kysten på vestsida av øya. Utrolig fin kystlinje, med masser av små, idylliske landsbyer, og etter ca. 55km valgte vi en av de for lunch.

Kanskje Sør-Europas tregeste servering, men når det først kom noe på bordet så smakte det utsøkt. Herfra bar det opp og ned langs kysten, før vi etter 8 mil kom til Calvia. Her valgte Espen å spare helsa, og ta strake veien hjem, mens Rune og jeg valgte veien om "Militær-bakken" og med en ny runde via Calvia før vi satt snuta hjemover. Ble til slutt røflig 13,2 mil, og jeg har fått beskjed om at jeg er elendig på å kjøre "rolig restutisjonstempo" siste mila (hva er det???)

4 comments:

  1. Jeg har nå offesielt etablert meg som Mallorcas dårligste biljardspiller, da jeg ikke har vunnet en match på flere dager. Bra sykkelbeina ihvertfall blir bedre og bedre!

    ReplyDelete
  2. ... og jeg har sett bildebevis etter et saftig tryn. Regner med at det kommer mer detaljer??

    ReplyDelete
  3. Du skal få hele historien, i tillegg til h ordan den uheldige rytteren også veltet i et kryss igår, og forverret skadene ;-)
    Lyngen hadde bursdag igår, så nå ligger han og er fyllesjuk, mens jeg saler opp for ukas siste tur. Hardt å bli gammel ;-)

    ReplyDelete
  4. Sliten jeg..er fanken ikke pga overtrent sykling den uka her

    ReplyDelete