Wednesday, April 20, 2011

Påskegodt

Jeg har tydeligvis havnet utenfor den gruppen som får påskeegg også i voksen alder, så jeg må derfor fikse påskegodtet mitt selv.
Påskegoddisen i år ble derfor en Nakamura FS2 og en tur til Mallorca.

Sykkelen er pakket i kofferten.... Jepp...den kofferten som har en tendens til å bli mindre for hver gang den brukes...og Rune, Espen, jeg og en haug med dansker drar nedover til fredag. I fjor hadde jeg rundt 70 mil når vi dro til Italia, i år har jeg vel tilsammen ca. 20, men også relativt andre mål for sesongen. Men jeg har begynt å bli sulten igjen, og i Norseman 2012 skal jeg stå på toppen på under 12:30....

Forøvrig tror jeg alderen begynner å spille inn... Ned korketrekkeren idag var jeg direkte feig! Men tenker at når jeg får på noe Maxxis dekk jeg føler meg komfortabel med + får litt mer følelse med sykkelen, så er jeg igang.

God Påske!

4 comments:

  1. Skal du skifte hjulsett å da eller?
    Kan trøste deg med at da har du ca 10 mil mer enn meg før vi drar..

    Mallorca Fat Camp here we come!

    ReplyDelete
  2. Du...nå må du ikke tro at du slipper unna! Det er jo en kjent sak at du kanskje ikke har mer enn 10 mil på asfalt, men du har jo sykla rulle de siste to månedene...

    Jeg tar med meg FS'en isteden...
    Pokker så morro :-)

    ReplyDelete
  3. Er nok kanskje litt kast i framhjulet ja, men det er mest kosmetisk, og har ingen verdens ting å si. Ruller jo som bare rakker'n, men blir litt sjøsjuk hvis man fokuserer på fremhjulet :-)

    ReplyDelete
  4. Hvis du vil ha et skikkelig bra allround dekk (ikke bare grus/tørt AKA crossmark) prøv Continental mountain King! Helt knall!

    Kos dere ihjæl i Mallorca, er grisemisunnelig!

    ReplyDelete