Sunday, April 3, 2011

Tid for årets første planlagte sykkeltur ute - Ed.2

Jeg ladet opp til dagens planlagte sykkeløkt med en flaske vin, 8 pils, 1/3-flaske champagne, 4 White Russian (på 45 min...DUMT) og en Irish Coffee, og var med dette steinklar for tur 11:30 idag.

Jeg hadde tatt lærdom av tidligere erfaringer, og invitert med meg ei relativt godt trent kvinnemenneske, for å være sikker på å ha noen å sykle med. Men så...

Jeg skal ikke prøve å skryte på meg noen robot-nakke, og innrømmer enkelt at jeg likner mer og mer på Phillipe Gilbert, som kun trener når det er tørt på veien. Så jeg forelso likegodt en løpetur, og kvinnemenneske var lett med.
Så sitter og skjelver på gulvet foran avsluttninga på Flander'n, og har mer vondt i beina enn jeg hadde på toppen av Gaustadtoppen sist august. Jeg har i 3 timer og 5, over 3 mil og x antall høydemeter, blitt direkte RÆVPULT av ei jente. Og jeg innrømmer det....

3 comments:

  1. Hahaha passer på at jeg leser dette innlegget MINST en gang daglig, det får meg alltid i godt humør ;)

    ReplyDelete
  2. Bare et lite stalltips fra gutta her på berget Yngve; "Det gliset rakner snart like fort som en slitt t-skjorte i sønnavind...." Gir deg 4-6 dager jeg!

    ReplyDelete
  3. HAHA, dette her må kåres til årets innlegg allerede i april!

    ReplyDelete