Friday, August 26, 2011

Birken 2011

Vi var (såvidt jeg vet) 3 av teamet som var påmeldt Birken (to på Freddan og en på lørdag). De to første droppa pga jobb og jakt mens den tredje pga neglefiling, skjerfknyting og sprudlevann-åpning.

Da passer det bra at Sabrine var innleid team-medlem og syklet Birken for første gang. Dette var også hennes første terrengritt og med tanke på skadehistorie og minimalt terrengsykling så vil jeg si at sluttiden på 6:07 er mer enn godkjent! Mer enn hva vi andre kan skryte av den helga her :-)

Moe, Sabrine Team Zeros to Heros 06:07:29





Gratulerer med å ha fullført 3 av 3 mål dette året, Sæbbis :-D

3 comments:

  1. Bjørn var vel også meg så vidt fortalt påmeldt, men fant det også som oss andre, best å være hjemme. Good choice!

    Jeg vil overbringe en gratulasjonsskål fra teamets mest-(ikke nødvendigvis best)konkurrerende. Nemlig meg selv...

    Fortsetter dette så risikerer du snart støttemedlemskap ;-)

    ReplyDelete
  2. Yngve droppa forøvrig ut pga noe tull med lang reisevei (!!!), etter å ha fått plassen min. Så jeg vil ikke ha på meg at jeg feiga ut...

    ReplyDelete
  3. godt å se at noen tar ansvar på teamets vegne her! Bra jobba Sabrine!!

    ReplyDelete