Wednesday, August 24, 2011

Og der kom lysten tilbake...

Siste to ukene så er det siste jeg har hatt lyst å gjøre, noe som har med svøm, sykkel og løp og gjøre. Primært i den rekkefølgen! Jeg hadde så vondt på Vestlandet for to uker siden, at det rett og slett har sitti både i hodet og kroppen.
Men så fikk jeg denne tilsendt:
http://youtu.be/HCSKEMGxutQ
OG jeg husket plutselig hvorfor det ikke går en uke uten at jeg tenker på den ferga....

Nå gleder jeg meg til å finne frem pulsklokka igjen i starten av februar og begynne å tenke Norse. Skal ikke tenke såp hardt til å begynne med, men bare nok til at jeg vet at når jeg runder svingen etter 19 km og ser Gaustadtoppen, så gjør jeg det med en følelse som sier lætt!

2 comments:

  1. Hva sier du til å teste motbakke formen mot skiskyttere 3.september i Tussheim Opp på Lesja?

    Garantert bankett etterpå ;)

    ReplyDelete
  2. Hva sier du til suite, n3 og GARANTERT bankett?!?

    ReplyDelete