Thursday, April 15, 2010

Murphy's....

Det positive er at det blir trent godt om dagen.
Runda 40 mil på sykkel idag, beina begynner å få tilbake sitt gode gamle steg, svømminga skyver vi foran oss, osv.

Det som er noe helt inn i helvete dritt, er jo at hele forbanne Island har bestemt seg for å gå i oppløsning. Ikke nok med at de skulle føkke opp hele verdensøkonomien for kort tid tilbake, men nå skal de faan se til å føkke opp ferien min også. Jeg lyser herved et evig hat over Island og håper hele forbanna øya synker i havet og at ikke en jævla islending kan svømme. Helvete! Ikke gidder jeg å gå på Icelandic-Party neste år heller... Your loss!

3 comments:

  1. En liten ting til;

    Leste en artikkel idag hvor en fra forsikringsbransjen uttalte seg om hvorfor man kan få dekket ditt og ikke få dekket datt når flytrafikken står stille, sånn som nå. Forsåvidt en fornuftig greie, helt til han er sitert på følgende;

    "....ettersom lammelsene i flytrafikken hverken er forårsaket av naturkatastrofer eller vær, vil ikke forsikringstager være berettiget...."

    Altså, la oss klargjøre en liten ting her mr. Forsikringsmann;

    Vulkanutbrudd = Naturkatastrofe
    Vind = Vær

    Så når da vinden (været) tar med seg restene av vulkanutbruddet (naturkatastrofen) over Norge, slik at det fører til at flyene står på bakken, så må det da være BÅDE på grunn av naturkatastrofe og vær.

    Beats me!
    Burde fått igjen dobbelt, synes jeg...

    ReplyDelete
  2. Føyer meg glatt i rekka og støtter den der!! Island er rett og slett ubrukelig!!

    ReplyDelete
  3. Akkurat som bena mine akkurat nå. Blå tær, strekt vastus madialis, en generell lårhøne, og en smell i leggen. Horefotball, ikke treffer jeg mål heller. Ubrukelig. Heldigvis er jeg flink til å drikke øl

    ReplyDelete