Thursday, October 22, 2009

Jeg kjører igjen....

6 comments:

  1. JEG GLEDER MEG!!!!!!!!!!! :D
    Lett under 15

    ReplyDelete
  2. Noen som sa under 14?
    JEG SA UNDER 14!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. "Somewhere in the world someone is training when you are not. When you race him, he will win." - Tom Fleming.

    Når skal vi gå fra lystbetont trening til planlagt og konkretisert seriøs trening da,tjukken? Sprette ei flaske og planlegge eller? :D

    ReplyDelete
  4. Skjønner ikke hva du mener?!?!?!?!
    Eller, dvs; Jeg skjønner det med flaska, men planlagt og konkretisering?

    Betyr det no more cowboyøkter, intervaløkter etter innfallsmetoden (gjerne tre dager på rad) osv?

    ReplyDelete
  5. neida, tre dager me intervaller er bare bra det! men ikke hver uke ;) gleder meg til aa se aassen det gaar! Er no dritt me denna skolen som ikke legger opp til ferie i tidlig august!!!
    Ser at all infoen der er paa engelsk, du meldte deg paa som internasjonal deltaker eller??

    ReplyDelete
  6. Jeg fikk det på engelsk så jeg skulle kunne videresende det til Sarah...

    ReplyDelete