Monday, October 26, 2009

Maridalen på små hjul

Da jeg i ettermiddag heller burde konsentrert meg opp skole og eksamensskriverier, så var jeg og Bjørn ute å gikk på rulleski. Ble vel rett over en time i ganske rolig puls (sikkert sone dau-1, for Bjørn), men jeg vet ikke, for jeg bruker jo fortsatt ikke klokke på trening. Først etter jul det!
Begge var enige om at det var en fin økt og mye bedre prioritering (dog kanskje ikke så mye smartere), og jeg fikk med meg en ny favoritt-nettside på kjøpet. Takk Bjørn ;-)

7 comments:

  1. Are, Espen, Bjørn, en eller annen?
    Løpetur idag?
    Løkka -> Grefsen -> Linderud -> Maridalen -> Hjem

    Klar ferdig svar!

    ReplyDelete
  2. Da blir det seint isåfall..type 18-19.
    Men løpe på asfalt da gitt...

    ReplyDelete
  3. Asfalt...var det noe du ikke skjønte med den løypebeskrivelsen?

    ReplyDelete
  4. skulle det være det? jeg er ikke spes fan av asfalt og du er mongo på kveldstid :p

    ReplyDelete
  5. Var en bra økt det Espen.
    Var nok mer grus enn asfalt, mye pisspreik, nattorientering uten lykt og kompass.
    Bottom line: Du skulle ha vært med!

    ReplyDelete
  6. Jeg er fortsatt rest-alkis etter helgen, men gikk fint dette! Pustet bra oppover Grefsenkollen, men det gikk da.

    Mest & best

    ReplyDelete
  7. Mulig det..kom aldri et tidspunkt. Pustet bra i bein apparatene på Vallhall jeg

    ReplyDelete