Wednesday, October 28, 2009

Race/kalender nov-mars

Da har jeg finni en fin oversikt over div konkurranser jeg godt kan tenke meg å kjøre i de neste par månedene, hvis formen, og lommeboka strekker til: Oversikta ser sånn ca slik ut:

21/11-09: RainForest Ride, Otways (AKA kosetur me frøkna)

6/12-09: Geelong 703 ironman, Geelong


20-21/3-10: Bike Buller MTB Festival, Mt. Buller


Litt skeptisk til Bike Buller uka før ironman, tenker kun på at jeg har jo en tendens til å tryne litt, og da ser det jo fort stygt ut for ironman helga etter.. Kan trenge support-crew og/eller lagmedlemmer på en rekke av disse, så det er bare å ta turen gutter!!

12 comments:

  1. Vil det si at du har lurt på Miss. S en racer også? Ting kommer seg skjønner jeg....

    Hadde ikke vært helt feil med et par år i konstant sommer/sykkelforhold kjenner jeg!

    ReplyDelete
  2. Har du muligheter for å skaffe noe good-price på noen American Classic hjul from Down-Under? Ser for meg enten Carbon 38/58 tubular eller helst Carbon 58 Ckincher...

    Må fylle den kofferten som har havna i feil land vøtt ;-)

    ReplyDelete
  3. Hvor stort er support-budsjettet ditt? tar gjerne turen jeg om alt ligger til rette! I og med at jeg er en erfaren kyllingvinge-support så blir ikke detta billig....

    ReplyDelete
  4. stiller me gratis losji, og en halvliter etter fullført ritt!

    Har ikke kjøpt racer nei, blir nok en 7mils tur som vi bruker hele dagen på.. Får se til jul da vøtt.
    Skal se etter amclassics til deg.

    ReplyDelete
  5. JEg har god erfaring med fine tryn (på DIN terrengsykkel forøvrig) kort tid før ironman-distanse. Og kan på det sterkeste anbefale dette som en energiboost! Anbefaler deg ihvertfall å få kjørt Geelng Yngve. Greit emd en halvdistanse mellom beina (det jeg har mellom beina kaller de fulldistanse;-)) Pluss at Geelong har vi blitt enig om at er praktisk talt "in your backyard" og er nesten gratis...

    ReplyDelete
  6. Denna http://www.bamm.nu/ hadde uten tvil vært noe for oss Yngve. Kom deg hjem!

    ReplyDelete
  7. er allerede påmeldt i Geelong, det er den eneste som er sikker ennå.. Har veldig lyst å få til litt mer mtb, nå som det begyunner å bli varmt er e greit å holde seg i litt tettere vegetasjon, for å komme unna sola.

    ReplyDelete
  8. Så neger som du var på de forrige bildene så er det jo utrolig farlig å være i nærheten av litt sol....

    ReplyDelete
  9. sant det! Sola er ganske skarp for sånne bleikfiser som meg! Lå ute i bakgårn og leste litt her om dagen, og etter ca 20 minutter begynte det å lukte bacon!

    ReplyDelete
  10. Men du er påmeldt IM AUS også, er du ikke?
    Da har du jo hatt god tid borte fra x-amenskjøret, og har fått lagt ned noen gode langturer på sykkelen.
    Funnet noen hjul til meg? HÆ?!?!?

    ReplyDelete
  11. Jeg skal ikke være vanskelig, men hvordan har det seg at du skal til Geelong 6/12 når konkurransen er 7/2-10???

    ReplyDelete
  12. nei se der a! Har blitt borte en hel event der jo!! 6/12: anaconda adventure race.
    7/2: Geelong..

    Og ja, har meldt meg på IM i mars å, de to er spikra.. Nå mangler det bare å spikre 7 eksamener til, og så må formen spikres å..

    ReplyDelete