Sunday, March 7, 2010

Fredrikstadløpet 11.04.2010

Jeg har meldt meg på!
Tror det er 10 km...mener å huske det...
Kanksje det er 1/2-marathon. Ble plutselig litt usikker...

Uansett, det er vårens første mulighet til å få litt skikkelig trøkk i beina.
Bjørn, du er gjennomtrent nå, så jeg blir skuffa hvis du ikke stiller. Jeg har gått skirenn i vinter, så nå må du løpe. Å nei, det er IKKE for nærme Birken. Detta er bare for morro!
Espen, du trenger å trene litt løping, og enkleste og beste treninga er å følge noen raske rygger.
Are...du er bare håpløs, men trenger denna før Sentrumsløpet.
Yngve, ja...du vet...

Spennende med Vasaloppet!!!!!!

1 comment:

  1. hmmm...så det var 3km,5km og 1/2 maraton som var alternativene. Må bli en av de to siste da..Må absolutt vurderes. For en gangs skyld har du rett i noe André, løpinga trenger jeg trening på..greia er jo at det er så forbanna kjedlig å bare løpe...

    ReplyDelete