Sunday, March 14, 2010

Meg og Anders

Hadde 2 1/2 time i superraske og nykjørte spor idag tidlig.

Deilig å være ute før alle andre, og slippe pulker, unger og små irriterende hunder.
Møtte Anders Aukland, og ble nesten flau over min egen langrennsteknikk når jeg så hans. Den mannen kan stake. Også er han trivelig da... Smiler og hilser! Det er jo mer enn hva man får fra den gjennomsnittlige hobbymosjonist.

Bjørn driver og topper Birken-formen, og som den eneste fra TeamZH som kjører, så blir det spennende å se hva han får til i år.

10 comments:

  1. Tror Aukland stort sett er den eneste som kan matche meg på staking ja

    ReplyDelete
  2. Ahh, gleder emg til å følge Birken fra sofa'n i år.
    Bjønn uttalte at nå var både skipark, forberedelser, form og alt annet på stell, så i år var det ingen grunn til at detta ikke skulle gå flyvende fort.

    Jeg vil også minne om at vi aldri må glemme "Gale-Tufte" i situasjoner som denne. Han klinte til med så vidt over 6 timer på Vasan, og rapporteres å være i storslag.

    Lykke til gutta!

    ReplyDelete
  3. Er jo klart at han taper litt tid på at han ikke har trekantstaver, men håper på kjempetider av både Bjørn og Tufte! Lykke til gutta!

    ReplyDelete
  4. Yngve påpeker jo et særdeles viktig poeng der. Et poeng vi med stor iver iakttok på sprinten i Drammen.
    Trekantstaver må til!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Utstyret er viktig har jeg hørt ja... Lykke til folks!!!

    ReplyDelete
  6. For en jævla møkka uke det har vært i det siste!
    Latest news; Moblien min ser ut som et helvetes fargekart.

    Send meg mail!

    ReplyDelete
  7. Takk Yngve, skal prøve å forsvare æren ved førstegangsdeltakelse av Team ZTHeroes. Gleder meg ihvertfall til årets utgave av Birkens smørekrim, nullføre og litt nedbør blir spennende...

    ReplyDelete
  8. For dere som starter tidlig, så kommer her tipset det vil gå gjetord om i lang, lang tid;

    "Isklister i bunn, toppet med VR55/VR60"

    Seff, det er en skikkelig råsjans å ta, men tenk om det funker a...
    Kommer dere opp på midtfjellet med relativt inntakte og faste spor, så staker dere til Sjusjøen (spør dere Yngve, så er det så og si bare nedover fra Kvarstadsætra ;-))
    Eller så kan dere seff kjøre safe og dundre på ed klisterski....pussypussypussy....

    Eller som Northugen; Drit i feste og stak!
    For en rå mann!

    LYKKE TIL!

    ReplyDelete
  9. Rettelse....etter nøyere å ha studert værmeldinga (http://www.yr.no/sted/birkebeinerrennet/) så er det pokker meg så kaldt på morran at vi kjører VR50/VR55.

    Glid fikser dere sjøl....
    Noe dyrt smeltbart noe, med litt kokain på...

    ReplyDelete
  10. Da er Birken forbi, og vi gleder oss til rr fra Bjønn.
    Selv hadde jeg 45 minutter på klisterski fra Grefsen idag. Det var etter at jeg hadde løp (i skistøvler) fra Kjelsås og opp.... Tilsammen blir det vel rundt 75 min fysisk fostring.

    Løpe i skistøvler er foøvrig noe dritt, for jaggu har jeg ikke litt føling med akillesen nå. Men litt skader må man da ha...

    Siste langtur i morgen.
    Lyngen og Pedersen stiller 1045 ved Trollvann.
    Klisterføre!

    ReplyDelete