Saturday, March 27, 2010

Pre Race Report, IM Australia

Jadda, da er det kvelden før den store dagen. Detta blir hardt, men jaggu skal det bli morro! Lenge sia jeg har vært me på konkurranse som det er så mye blest om, alle i byn er dritgira og det er duka for folkefest i mårra.

Er jo ikke akkurat bekymra for å bli kald i mårra heller da.. 28 grader og litt vind (motvind på siste 1/2del av sykkelrunden) blir hardt for en stakkars nordboer! er 22 grader i vannet, så ikke bekymra for å bli kald der heller.

Jeg og teamet (Sarah) ankom Port Macquarie på torsdag. Vi bor hos bekjente og har sålangt blitt bortskjemt etter alle kunstens regler, me alle måltider, og får tilogme låne bil hele helga. Var ute og prøvesykla runden på fredag, og det er non småfæle bakker i starten/slutten av hver runde, og etter det er det grei skuring resten.

I dag var det race-briefing og innsjekking av utstyr, så da var den enkle delen av konkurransen unnagjort! Så etter det tok vi oss en tur på stranda og surfa litt (Sarah surfa, jeg er livredd for å pådra meg en eller annen idiotskade dagen før), før vi satte kursen tilbake til huset der middagen venta.

Nå venter senga, en natt med dårlig søvn, og en altfor tidlig frokost før startskuddet går kl 0645 lokal tid. De av dere som er oppe seint kan følge me på ironmanoz.com, og er vel live streaming fra målområdet å.

Mitt mål for dagen er sub 12. Noe nedjustert fra tidligere målsetninger, men mtp en uforutsett hjemreise med påfølgende sjukdom så må det være godkjent!

8 comments:

  1. Lykke til!!!! Gleder meg til rapport etter løpet!!

    ReplyDelete
  2. Detta blir knall Yngve!
    Gleder meg til å følge med over nettet ;-)

    Lykke til!

    Nå skal jeg ut å løpe i regn og 24 grader kaldere temp enn deg....

    ReplyDelete
  3. Kukken kom i mål på 11:32...
    Jeg bøyer meg over og ruller meg under!

    ReplyDelete
  4. Flott levert!! Sikkert hjula som gjorde det

    ReplyDelete
  5. Takk for det gutta! Hjula hjalp nok litt, skal ikke påstå noe annet! RR kommer om et par dager da jeg har fått hvilt meg litt og gidder å skrive..

    ReplyDelete
  6. Skriv når du orker du Bass!
    Her har det vært en strevsom uke med MYE jobb, litt skole og bare 3 timer trening så langt.
    Satser på å lufte den italienske skjønnheten i morra, men været er jo ikke helt på vår side.

    God langhelg gutter!

    ReplyDelete
  7. Da er årets første 4 mil unnagjort. Følte meg som Cancellara i medvinden, og som Boonen i motvinden...
    Deilig å sykle litt, men merker at det ikke akkurat er mye sykkelmuskulatur i låra for øyeblikket. Men når vi får omdannet litt av vinterens oppbygning, så tror jeg detta kan bli flotters.

    Satser på Enebakk rundt i morra.
    Siggi har er sannsynligvis med...
    Epsen, hvordan er ryggen? Par dager til?
    Are, hjemme ennå?
    Bjørn?

    ReplyDelete