Sunday, March 7, 2010

Nye hjul :-D


Gleder meg til å rulle på tørr asfalt jeg nå..

7 comments:

  1. ny sykkel å?? trudde du hadde allez'en fortsatt!?

    ReplyDelete
  2. Den er solgt og ny sykkel er bygd fra scratch :) sl2 ramme og force gruppe..red er for dyrt for de få gram en sparer. Blir morro å teste nye hjul :D

    ReplyDelete
  3. Du må ha noen veldig gode kontakter, som har noen andre veldig gode kontakter, som skaffer deg slike greier så billig....

    Takk for nydelig biffmiddag forresten!

    ReplyDelete
  4. grattis! Er litt misunnelig kjenner jeg! Force er knall det, bortsett fra at kranken er laga av Truvativ..

    Litt drøy tilt på setet da!

    ReplyDelete
  5. Men igjen, ettersom han har så bra bekjentskaper, så ble han anbefalt en grisedyr FSA-krank isteden, og slo til på den.

    Og både du og jeg vet jo hva vi mener om FSA Yngve ;-)

    Apropos...noen som trenger en; FSA SL-K ISIS krank?

    ReplyDelete
  6. Hehe...kan spøke du,André!! :p
    Middan var perfekt om jeg sjøl må si det :-D

    Har ikke force krank,Yngve..kunne jo ikke det, måtte jo ha FSA SLK..tror lyset lurer vinkeln på setet litt,men skal sies at det er ikke mange milene den har fått prøvd seg på enda så gjenstår fortsatt finjustering :-D

    ReplyDelete