Wednesday, July 14, 2010

Kjære Oppegård-bilist

Jeg mente ikke å kjøre på det røde lyset, men jeg satt bare i min helt egen verden der jeg kom syklende. Jeg tar på meg absolutt all skyld for at jeg, idet du skulle til å kjøre ut i krysset, passerte på det klareste røde lyset noen gang. Jeg er rett og slett veldig lei for at jeg utsatte oss begge for en fare jeg burde ha ungått. Dette var også det jeg prøvde å fortelle da jeg snudde meg og med mine beste beklagende italiensk-inspirerte håndbevegelser, og ordene "unnskyld", "sorry" og "beklager." Følte at dere virkelig skjønte hva jeg mente, når vi hadde øyekontakt der. Det var min sløvhet, som idag ga deg og den vakre kvinnen i forsetet all mulig grunn til å gestikulere sterkt imot meg.
Jeg beklager på det sterkeste, de traumer denne opplevelsen kan ha medført.

Men en ting skal du vite;
Du, din forpulte apekatt, og den stygge gestikulerende fitta du hadde ved din side, er skyld i at jeg har 60% nedsatt syn på ene øye i kveld. Hadde det ikke vært for at jeg måtte konsentrere meg om å ikke kjøre av veien, når du fylte øynene mine med spylervæske og neste presset meg av veien, så skulle jeg rivd av vindusviskerne dine og stappa de så langt opp i rævva på deg og merra di som overhodet mulig.

Ha en god kveld!

5 comments:

  1. Ikke dagen for sykkel dette tydeligvis!! Jeg fant et glasskår i dekket mitt som lett blitt brukt som et brilleglass...

    ReplyDelete
  2. Må slutte å sykle i glasskår Espen!
    Er jo like unødvendig som å bli påkjørt...
    Skal finne noen fine dekk til deg jeg!

    ReplyDelete
  3. Har noen fine øyedråper her om du er intr ;p skal bynne å sykle med hardplastdekk og balltre jeg

    ReplyDelete
  4. Hahaha...men når sant skal sies; To år uten et flatt dekk. En dag måtte det jo skje! Hvis øye ikke er bedre i morra, så må jeg kjøpe noe øyedråper eller rensevæske av noe slag tror jeg. Møkk!

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA!

    ReplyDelete