Saturday, July 17, 2010

USA, part one

Yo!

Ankom kansas lufthavn klokken 10 torsdag morgen lokal tid med en melding på mobilen: "krise! Ring meg!" fra Sebastian som jeg reiser med. Jeg ringer han, og han sier at han er der straks, og at han kjører fra politistasjonen nå. Jeg skjønner ingenting, men han sier ikke mer før han legger på. Da jeg treffer han etterpå sitter han i et vrak av en bil. Og jeg som ventet en mustang! Jeg får fortalt at Carl (den andre jeg reiser med sitter i fengsel, og at vi mistet bilen. Får videre beskjed om at vi må ned til politistasjonen og baile han ut for $3000! så jeg tenker "faen!!!!!". Vi kjører rundt 5 min, etter GPS anvisning til politi, og jeg sitter pisst i bilen og forbannet Carl! Men plutselig kjører en idiot opp på siden av oss, og filmer hele greia. Det er æffære Carl og de har bare kødder med meg! Gutta stod opp kl 7 på morgenen, og leide en ekstra bil bare for å kjøre en practical på meg!! Bastards!! Anyway, sånn startet USA-turen!

Ellers er temperaturen opp mot 40 grader i skyggen, så det er dritvarmt! Veiene går rett frem og bilen er fantastisk! Carl har mange venner i området, så vi bor litt rundt omkring. Akkurat nå er vi i et kjempehus hos foreldrene til en kompis av Carl - med svømmebasseng og alt som hører med!

I overmorgen kjører vi videre til Denver, i kveld skal vi nemlig spise en gris som de har grillet!!

Have fun - Are!

1 comment:

  1. Fantastisk!!! Nydelig å høre at du blir rævpult i kødd!! :D her er det tilnærma sommer og ikke minst er det blitt terrasse-bord på hele verandan,så nå er det ultimate grillings forhold :D have fun and keep us updated!

    ReplyDelete