Tuesday, February 9, 2010

Enebakk rundt

Hvem er keen?

Sjekk ut hjemmeside her

14 comments:

  1. Syns vi bør stille mannsterke!
    Ihvertfall hele Team Zeros to Heroes, med flere hemmelige venner...

    ReplyDelete
  2. Da er jeg påmeldt!
    Anbefaler at dere som er interessert gjør det fort som svint, så vi kommer i samme klasse;

    10:25 2 timer 10 minuter - 2 timer 25 min

    Det er grupa dere skal melde dere inn i.
    Tiden er ikke relevant for noe, men det var der det var flest ledige slots, så får vi startet sammen.

    ReplyDelete
  3. Kvittering - Påmelding 1
    Startpulje 10:25 2 timer 10 min - 2 timer 25 min
    Fornavn Are
    Efternavn Kongshaug

    ReplyDelete
  4. Tror du har meldt deg på den danske versjonen Are.
    Efternavn.... ;-)

    Satser på rundt 2 1/2 time, gjør vi ikke?
    Lyngen og jeg er jo stinne av mil etter 6 sykkeldager i Italia uka før, så dere andre får leke lokomotiv.

    ReplyDelete
  5. Da er undertegnede påmeldt også :-D blir morro,gleder meg til å kjenne km og km/t passere i finværet i Italia og deretter i gokk uti Enebakk :-D

    ReplyDelete
  6. Imens får jeg nyte det fantastiske skiværet....innendørs...Burn

    ReplyDelete
  7. La du inn de kommentarene med iPhonen Espen?
    Isåfall er jeg overrasket over at du ikke bemerket de...

    ReplyDelete
  8. Påmeldt. Men, gutta, vi skulle har blitt enig om et teamnavn, nå har vi to Team ZTH og to Team Zeros to Heroes ;)

    ReplyDelete
  9. Yeah....hørte Espen nevnte det...men det går fint ann å forandre senere tror jeg!

    ReplyDelete
  10. Det går fint å forandre. Og ja,brukte seff iphonen :-)

    Sendt med min iPhone

    ReplyDelete
  11. stygt redd for at jeg må glimre me mitt fravær gitt! Do me proud, boys!

    ReplyDelete
  12. Det syns jeg er ørlite svakt Yngve...
    Syns du, bokstavelig talt, bør ta en for laget og stille til start på Enebakk Rundt i år :-)
    Skal spandere påmelding og finisher-øl på deg jeg!

    ReplyDelete
  13. haha høres bra ut, hvis noen andre har lyst til å spandere reise så er jeg der på flekken!

    ReplyDelete