Monday, February 15, 2010

Hvor mange gull tar vi i Vancouver?

5 comments:

  1. Tipper 3. Stoler på skiskytterne og Aksel! Northug choke!!!

    ReplyDelete
  2. har jo lyst til å være litt mer optimistisk enn Are, men ser ikke kjempelovende ut! men 6 gull må jo være mulig! i teorien ihvertfall..

    ReplyDelete
  3. Yngve, min gode venn, du har nok denne gangen helt rett...

    Det blir 6 gull!

    Etter mitt kjempeløp i Holmenkollen Skimarathon, så har jeg nå blitt kontaktet av Skinstad angående 5-mila. Han mente jeg burde komme nedover på torsdag allerede, så jeg kunne være aktuell for flere øvelser (bla. stafetten), men da måtte jeg fortelle han at jeg tross alt skal svømme på torsdag, og at jeg ikke ville bytte ut nydelig skiføre i Nordmarka med 8 plussgrader og slushføre i Vancouver. Så da skulle han ta nærmere kontakt...

    Northugen trenger nok litt raskere føre, så vil han være der. Evt. gi han en rygg. Eneste trøsten er jo at svensken også sprakk...

    ReplyDelete
  4. Trenger å låne det svenske smøreteamet trur jeg! De hadde jo latterlig god gli alle som en! Men hjelper lite da de er for treige i sporet uansett..

    ReplyDelete
  5. Yngve, jeg tror vi må oppjustere!
    Jeg går opp til 8 gull;
    - 2 til i skiskyting
    - 1 til Aksel
    - 2 (evt. 3) i langrenn

    Liker OL igjen jeg.
    Tror svenskebølgen har blåst over...

    ReplyDelete