Thursday, February 4, 2010

Topp torsdag

Med torsdagen fri så skulle det bli både skole og trening. Som vi alle vet, så er jo noen ting viktigere enn andre, så det ble mye trening...

Startet dagen med 3000 meter svøm (nesten....)
500 oppvarming, 4x500 hvor alle lå rett over 9 min, og 500 nedsvømming (som fikk en brå slutt da jeg ble sparka i trynet av en av de udugelige folka som ikke skjønner i hvilken bane de hører hjemme)
Kjenner at jeg har brukt overkroppen mye i det siste, men tror allikevel at jeg snart er klar for å se årets første 5000 meters-økt.

Så var det hjem til lunch, en time på øye og ut i marka.
Skitur på 1 time og 45 min, med bollestopp på Lillo-seter. Man kan si mye stygt om Ruter, men den Sollumskogbussen skal de ha skryt for. Aldri kontroll på den heller....
De nye godskia! Eller ikke så nye lengre, men desto bedre...
Etter bollestoppen var det bare 30 min rolig gange, og jaggu sto ikke bussen og ventet på meg når jeg kom frem.

2 comments:

  1. Ser at du driver og dobbelposter innlegga dine, er det litt lite trafikk paa din egen blogg om dagen??

    ReplyDelete
  2. Er vel stort sett bare deg....
    Etter at vi begynte å skrive litt her, så har jeg jo nesten ikke skrevet noe. Så fikk jeg melding om at kontoen ville bli sperret hvis det gikk mer enn 1 måned...

    ReplyDelete