Saturday, February 6, 2010

Topp lørdag!

Nettopp tilbake fra 1 t 40 min tur i Nordmarka. Startet fra Rikshospitalet og gikk dit løypene førte meg. Grunnsmøring var Espen og Andres superprepp fra tirsdag, med et godt lag blå swix oppå! Cera-glid skapte nok en gang skumle situasjoner i nedoverbakkene. Hva er det andre smører med da, siden de glir så dårlig? Teknikken var litt bedre fra sist tur, men ropte ved et par anledninger på innehavere av verdens eldste yrke i dag også. Glipptak suger!

Nå har jeg tatt en dusj, og begynner å bli klar for heisakveld! André er 26 år, og det skal det drikkes ettertraktelig for!

Gratulerer med dagen skinkerytter´n!

1 comment:

  1. Takk for en fabelakitg feiring gutter!
    Noen ting blir dere enige om i morgen, resten var nydellig. Therese henger allerede på veggen og kyset i kaka er spist...

    Yngve fullførte på 05;28;00 eller rundt der...

    Jeg smiler bare han ikke slo meg jeg....

    Ha en fantastisk jelg!

    ReplyDelete