Wednesday, May 19, 2010

4x4 helvete!

Velkommen til historien om tidenes mest feil-disponerte 4x4 økt.
Fant meg den bratteste dalsida jeg kunne finne et par kilometer innover i skogen her, og starta klokka. Etter 2 min skjønte jeg at jeg hadde starta altfor hardt, etter 3 1/2 måtte jeg gi meg før jeg besvimte. Jeg merket av punktet, og bestemte meg for å kjøre "4 x opp til det punktet" isteden.
Nr.2 gikk greit, på 3:36. På drag nr.4 klarte jeg ikke å få igang beina og måtte presse meg opp på akkurat under 4. Fikk ihvertfall et drag på 4min. Drag nr.3 så måtte jeg virkelig konse, men tok meg sammen halveis oppi, og pusha opp på 3:40.

Lenge siden jeg har hatt ei sånn økt, men skjønner at jeg må ha mange av de fremover!


Så til dagens avstikker: Som kjent så følger jo jeg situasjonen i BKK og Thailand generelt ganske nøye. Noe ytterst fascinerende er å se hvordan norsk media har fordelt seg på to fløyer. Man har VG, TV2 og Nettavisen (samme mediahus som TV2) på den ene siden, mens spesielt Aftenposten og NRK er å se på andre siden. Dagbladet leker KRF, og er venner med alle. Så kan dere jo gjette hvem jeg mener har den beste dekninga....?

6 comments:

  1. Da har vi feira årets første sommerdag på hver vår nesten-spy måte :D flott!!!

    Thailand er bare å drite i,vi flytter til italia!!

    ReplyDelete
  2. Detta varmer et 4x4-hjerte! Spesielt i litt bakke, så skal det jo strengt tatt gjøre vondt!

    ReplyDelete
  3. 4x4 SKAL være i motbakke :p

    ReplyDelete
  4. Mye bedre å løpe litt saktere, så blir man ikke så sliten

    ReplyDelete
  5. nå synes jeg det var litt mye syting her André! Man løper ikke intervaller uten å kjenne blodsmaken i kjeften og svimmelhet...

    ReplyDelete