Monday, May 17, 2010

The day will soon come

Tenkte jeg skulle komme med en liten statusrapport, sånn ganske nøyaktig 80 dager før jeg hopper i det:

Nyttår --> slutten av skisesongen var flott, og jeg trente bra, med ski, svømming og løping.
15. mars --> 21. april ble det mye løping, nok svømming og 50 mil på sykkel.
21. april --> 28. april var en herlig sykkeluke, hvor jeg kjente at jeg hadde mye å gå på i forhold til noen gang.
28.april --> pr. idag så har jeg hatt hatt 8 økter. Alle på beina, ingen veldig lange, ingen veldig bra og en intens følelse av forråtnelse etter 2 uker med mye stress, dårlig mat og drikke.

Konklusjon: Har følt meg bedre!

80 dager igjen, så vil vel det si at jeg har rundt 55 av de til å få ut noe effekt. Da er jobben gjort, og det er bare å gaine overskudd resten. Vi får se hva vi får til, men jeg frykter å mannen med ljåen vil være nærmere enn noen gang i år.

5 comments:

  1. Detta går så bra atte! Hva er målet i år a?

    ReplyDelete
  2. Målet i år...
    Bedre enn 2008 for øyeblikket!
    Men du vet...man tenker jo alltids...

    ReplyDelete
  3. Vi skal se 13tallet!!! Punktum ;) med værforbehold da...

    ReplyDelete
  4. Tren på skifting! Og kjøp lettere hjelm!

    ReplyDelete
  5. Da må du kjøre bak å blåse for å gi meg medvind Espen...
    13 lyder fint, men er ganske urealistisk sånn jeg fler det nu!

    ReplyDelete