Sunday, May 9, 2010

ut me det gamle!! (og inn me en ny sykkel?)

Lite liv på bloggen om dagen syns jeg! Regna da ihvertfall me at André sku banne litt pga at Evans leder Giron..

I kenguruland skjer det litt på sykkelfronten! Har lagt ut både ræsern og TT'n til salgs, og så driver jeg og snuser på en Tarmac S-works på ebay. Så litt utpå kvelden imårra så sitter jeg og biter negler og byr, og forhåpentligvis litt seinere hiver jeg meg me i gjengen av stolte specialized-ryttere på laget ;) Oppdatering følger!

7 comments:

  1. Noen små fakta:
    - Jeg er i Flå!
    - Hva er Giro'n (ref. JEG ER I FLÅ)
    - Jeg jobba 95 timer sist uke!
    - Jeg er i Flå!
    - Jeg mistenker Camilla, resepsjonisten som jeg drakk med på lørdag, og Nora som jobber som servitør, og ha noe på gang.
    - Jeg er i Flå!
    - Det er Bjørnepark i Flå
    - I Flå er det også...hmm...Bjørnepark

    FLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

    ReplyDelete
  2. Bare for å ha det på det reine; Jeg mistenker Camilla og Nora for å ha noe på gang, MED HVERANDRE!

    Bitter!

    ReplyDelete
  3. Velkommen i klubben,Yngve!! Bare en liten bismak av det...: Vinokourov og Astana sykler med s-works sykla.....

    André er ikke sivilisert lenger,han bor med en boks snurring,lommekniven sin i et hi midt inni skauen i Norge. Vet ikke hvorfor han leker skogens kongle, men tror han er forelska i resepsjonisten i nabo hiet..

    Ellers er rygg fortsatt et dritt-tema

    ReplyDelete
  4. Jeg kan herved avkrefte romansen jeg fryktet mellom Nora og Camilla. Jeg har også gleden av å fortelle at Nora (dog hun er et lite smykke), er ei flyfille uten rang, som meldes å ha jobba seg gjennom stort sett hele Hallingdalen. Jeg kan fra sikre kilder fortelle at det lønner seg å beskytte (haha) mot denne jenta.
    Så da fortsetter jakten på Hallingdals herligste!

    I morgen skal dere få høre om Linn fra ungkaren, og Heidi som har et etternavn som sier sitt.

    Ellers så kan jeg melde at dog jeg har en kurv jordbær, farris, VH1 og tidenes største excel ark med "budsjettforslag år null" å jobbe meg gjennom....så har jeg hatt morsommere mandagskvelder.

    Over og ut fra Flå for idag!

    ReplyDelete
  5. Ble det forresten sykkel Yngve????

    ReplyDelete
  6. 12 timer igjen.. ;)

    Flå Flå Flå Flå!

    ReplyDelete
  7. Da var Vino i rosa gitt.. lukter litt epo av detta..

    ReplyDelete