Tuesday, May 11, 2010

ut me det gamle!! (og inn me en ny sykkel?) del 2

6 comments:

  1. Lekker!
    Og ja Yngve, du har helt rett, det ER SRAM-red på den. Bra observert ;-)

    ReplyDelete
  2. Dagens rapport fra Flå;
    Lang dag, møter, opplæring, ting som ikke funker og butikk som går etter forholdene veldig bra. I morra er det første personalmøte, forøvrig det minste jeg noen gang har vært borti, og etter det så har jeg og Boots-damene planlagt fyll på Gol.
    Er jo ikke pol her, så damene på Boots overtalte idag dama på Esso til å kjøpe med sprit fra Nes. Store forhold!

    Gleder meg til torsdag!
    Da skal jeg ha en lang dag på beina i fjellet... Første Gaustadtopp-forsmak...

    ReplyDelete
  3. Kan du ikke like gjerne løpe til gaustadtoppen da?? Siste bit på trufer riktignok..men tenkte siden du er så langt borti gokk at du er sikkert passe nærme Toppen :D

    ReplyDelete
  4. Jeg har jo store håp om at nå som jeg har sendt betaling så er sykkelen her før helga (skjønt jeg har mine tvil).. Da blir det isåfall langtur fredag kveld, og en kjappis før jobben på lørdag (Og hvis jeg får tid så tar jeg en sykkeltur da å) ;)

    ReplyDelete
  5. har du noen gang hatt noe annet enn en kjappis?
    Husker en gang du snakka om to kjappisser....men det regnes jo fortsatt som kjappis...

    ReplyDelete