Tuesday, May 25, 2010

Eldre og visere..

Har nå blitt eldre og visere, og her er noen ting jeg har lært det siste året:

  1. Man trenger ikke trene mye før et maraton (3 treningsøkter siste måneden før holder i massevis)
  2. Uansett omstendigheter er det godt med en tur hjem i året for å møte venner og kjente.
  3. Hjemtur (punkt nummer 2) er dårlig oppladning til Ironman
  4. Rødvin og drikkeleker er en forferdelig dårlig idé!
  5. Kjøpe sykkel på ebay er også en dårlig idé!

Man lærer så lenge man lever, så en vakker dag skal du ikke se bort fra at jeg har blitt ganske smart! Men skal jo gjøre mange dumme ting innen den tid!


5 comments:

  1. Du blir ihvertfall eldre, og hvis du kjøper meg en flaske av den gode vinen vi drakk ved punkt nr. 2, så skal jeg kunne være med på at du blir visere også!

    Så hvis jeg ender opp med den flaska, så stiller jeg meg sterkt bak alle puntene!

    ReplyDelete
  2. husker ikke helt hva slags flaske det var, men skal nok ordne noen edle røde dråper til neste gang vi møtes!

    ReplyDelete
  3. Sier bare: "Intersport på Flå har et stort utvalg av ting som kan skade/drepe. Vil i dette tilfelle foreslå en bue, som på 50 meters avstadn har en penetreringsevne på ca 22 cm inn i en brakkevegg. Det bør sette skrekken i fyren!!!!

    ReplyDelete