Saturday, May 15, 2010

Pimp my ride??

Er ikke sunt å begynne å se på sykkeldeler vøtt..







10 comments:

  1. Da skjønner vi alle at Yngve er ferdig med x-amen....

    Jeg kan melde om 2 fylla på Gol på tre dager. Pirattaxiturer, Lama-melking, et par drøye historier, bråk med lokale og lite trening. Norseman i år blir en lek...

    ReplyDelete
  2. Men Yngve....TRUATIV??????????

    ReplyDelete
  3. bare fordi jeg ikke hadde finni denna enda: http://cgi.ebay.com.au/Race-Face-Deus-XC-Crankset-gold-member-175-2010-BB-NEW-/230474842325?cmd=ViewItem&pt=Cycling_Parts_Accessories&hash=item35a95f00d5

    ReplyDelete
  4. truvativ er no drit. men ser bra ut da...

    ReplyDelete
  5. Veit at du har blitt litt veik i tråkket (smeller det fra han som ikke har sykla en mil etter Italia) men tredelt altså....

    ReplyDelete
  6. Holder meg til FSA jeg...kun pga navnet matcher meg ;)

    ReplyDelete
  7. er til mtb'en jeg tenker her da! har ikke tenkt å putte X0 og 26tommershjul på tarmac'en!!

    ReplyDelete
  8. Er jo fullstendig klar over at du tenker på HardRocx'n, men dog...tredelt?

    ReplyDelete
  9. sykler bratt å da vett! Men så sykler jeg av og til da det regner å, så er litt andre forhold enn du er vant til ;)

    ReplyDelete